Działając na rynku badawczym od 16-stu lat, realizujemy badania marketingowe dla dużych przedsiębiorstw i małych prywatnych firm. Jeśli chcesz skutecznie odpowiadać ofertą swoich produktów na potrzeby Twoich klientów, a także lepiej planować strategię firmy, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą badań.
Podejmowanie korzystnych decyzji na podstawie wniosków płynących z badań wymaga odpowiedniej ich organizacji, a także zaplecza metodologicznego podczas analizy zgromadzonych danych w trakcie badań. Dzięki odpowiednio przeszkolonym koordynatorom, zdobytemu doświadczeniu i partnerskiemu podejściu do współpracy z klientem, zespół BioStat® wypracował autorski dwustopniowy system prowadzenia eksploracji. W zakresie tej oferty można zrealizować badania marketingowe, których celem jest:
Respondenci, którzy są zapraszani do udziału w prowadzonych przez agencję BioStat® badaniach są wyszukiwani (w zależności od celu badań klienta) w oparciu o takie wskaźniki jak:
Badania marketingowe prowadzimy na podstawie dwóch badań jakościowych :wywiady IDI oraz FGI. Podczas pierwszego etapu prowadzone są indywidualne wywiady pogłębione z przedstawicielami grupy docelowej. Ich cel, to pozyskanie jak najdokładniejszych opinii na temat badanych zjawisk, usług i produktów.
Na kolejnym etapie realizowane są wywiady z większymi grupami respondentów, dzięki nim można zweryfikować informacje zgromadzone na wcześniejszym etapie badań oraz zebrać nowe dane.
Oferta badań marketingowych agencji badawczej BioStat® zakłada pełne przygotowanie procesu badawczego, obejmującego:
Jako klient BioStat® masz możliwość wyboru wielu wariantów badań marketingowych. Zdecyduj się na te, które będą najbardziej korzystne dla Twojej firmy:
Skontaktuj się z zespołem BioStat® i podejmij decyzję o najlepszej strategii badawczej z doświadczonymi ekspertami!